Addicted to velvet

De Modewereld spreekt maar over één ding het komend seizoen – Fluweel is de trend van aankomende herfst/ winter 2015. De trend van dit seizoen is veelzijdig, luxe, chique en waanzinnig vrouwelijk en wordt benadrukt met een intensieve make-up met een mat effect.

De nieuwe trendlook “Addicted to Velvet” van Malu Wilz Beauté overtuigd met dromerige kleuren en zijdezachte texturen. ADDICTED TO VELVET- deze natuurlijke-verleidelijke look kan geen enkele vrouw weerstaan.

In het dagelijks leven, op kantoor of als avondmake-up- de nieuwe trendkleuren zorgen er altijd voor dat we er perfect uitzien.

Binnen 4 weken super lange wimpers

Nieuwe revolutionaire innovatie waarbij uw eigen wimpers dubbel zo lang worden. Uw wimpers worden ook dikker, donkerder en krachtiger. Ze krijgen ook een mooie natuurlijke curve (krul). Het is net of u al mascara op heeft, maar dan nog mooier en langer. Dit wil toch iedere vrouw. Super Lash bevat een groeifactor die uw eigen wimperharen langer in de groeifase houden. Hierdoor groeien uw wimpers langer door en worden zij voller, dikker en langer. Daarnaast bevat het meer dan 50 essentiële bouwstoffen voor uw wimpers

Super Lash dient iedere dag 1 maal op een schone huid te worden aangebracht. U gebruikt Super Lash 4 weken elke avond. Daarna kunt u 3 tot 4 weken stoppen. Als het weer nodig is kunt u het serum weer gaan gebruiken.

Eén flacon is voldoende voor 3 maanden

Verkoopprijs: €49,95

Zomerkleuren Malu Wilz 2015

La Dolce Vita

„La Dolce Vita” – „het zoete leven” – meer dan 50 jaar geleden heeft Frederico Fellini in Rome deze film gedraaid, die heden ten dage nog steeds het Italiaanse leven weergeeft.

Uitgelaten en vrolijk zo presenteert zich de nieuwe look voor deze zomer. Verleidelijke en sensuele kleuren laten de ogen stralen. Frisse en charmante kleurnuances op de lippen onderstrepen een luchtige, zuidelijke elegantie. De natuurlijke zomerse teint laat ons de sfeer van vakantie voelen en schenkt ons pure levensvreugde.

Geniet van alle facetten van het leven met de nieuwe betoverende look „La Dolce Vita”.